Fodbold

Fodboldvalgfaget på BHE er for både piger og drenge. Det er ikke et begynderkursus, vi lægger mere vægt på, at man har lyst til spillet, end hvilket niveau ens færdigheder er på.

Fodbold på BHE er et sportsvalgfag for dem der har lyst til at være aktive med en bold.

Det er for boldspillere på alle niveauer, det vigtige er bare at man har lyst til at bevæge sig og have bolden med. Vi træner forskellige færdigheder igennem året, hvor noget af undervisningen vil foregå udenfor og noget af undervisningen vil foregå indenfor. Vi har, hvis der er nok elever der vælger det, både pige og drenge fodbold.

Vi forsøger i løbet af året at arrangere forskellige kampe mod andre efterskole, og være med til et par stævner, så der bliver mulighed for også at spille nogle kampe hvis man har interesse for det.

Bork Havn Efterskole Fodbold 2814
Bork Havn Efterskole Fodbold 2792