Besøg os

BHE 2020 00199

Hvornår kan du besøge os?

I er altid velkomne til at kontakte os og aftale et tidspunkt, I kan besøge skolen, høre nærmere og snakke med os om muligheden for optagelse på Bork Havn Efterskole.  Vi holder også altid åbent hus på Efterskolernes Dag i september, hvor vi står klar til at tage imod interesserede unge og deres forældre.

Når I kommer disse dage byder forstanderen jer velkommen, og nuværende elever viser jer rundt på skolen og fortæller om deres dagligdag og svarer på jeres spørgsmål. Derefter bliver I tilbudt en samtale med en af lærerene, som fortæller mere om skolen.

Efterskolernes Dag

Efterskolernes Dag foregår hvert år den sidste søndag i september klokken 13.00 til 17.00, hvor alle efterskoler i hele landet holder åbent hus. Næste gang er søndag d. 29. september 2024. Kom og få en rundvisning og en snak.

Vi glæder os til at møde dig!

BHE 2020 09832
BHE 2020 08800